Klacht: Tot 3 maal een pakket niet bezorgd

op 17 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Drie opeenvolgende dagen krijg ik een bericht van Post NL dat mijn pakket berzorgd zal worden. Gedurende de 3 genoemde tijdstippen ben ik thuis gebleven om het pakket in ontvangst te nemen……maar is nooit een pakket gekomen en alleen heel veel verloren prive tijd kwijt.
Tot mijn grootste ergernis is is buiten kantooruren (za 18.00 uur) niemand te bellen en een emailadres om je klacht te deponeren is onvindbaar.
Hoezo service? Tijdrovend en echt ongemanierd!

E. Keij te A’dam
edkeij@xs4all.nl

Verneem graag van Post.nl hoe zij dit gaan goedmaken....

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer Keij, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het bijzonder spijtig om te vernemen dat de bezorging van uw pakket zo moeizaam is verlopen. Graag wil ik hierop reageren. Om de status van het betreffende pakket te kunnen nakijken en wellicht te achterhalen wat er aan de hand is geweest, ontvang ik graag van u de track&trace code van de zending. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer Keij, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 03 juli 2017 om 14:37 geantwoord

Geachte heer Keij,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd en een herinnering gezonden. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door edkeij@xs4all.nk