Klacht: Tot 2x toe tijdelijke overmacht!! Pakket nog niet binnen.

op 12 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdelijke overmacht kan gebeuren. Maar 2x tijdens 1 zending in 2 dagen??? Te bespottelijk voor woorden. Pakketje ruim op tijd besteld. Vrijdagavond zou het bezorg moment zijn. Helaas geen pakketje. Volgende dag nog een poging. Helaas weer niks. Na ’s avonds nogmaals de track&trace te checken blijkt dat vrijdag het pakketje terug is gekomen met de bezorge en zaterdag weer. En het mooie van alles is ook nog datin beide gevallen het pakketje al terug gekomen is voor het eind tijdstip van bezorgen?!?!?! Het resultaat; ik sta zonder kadootje op een kinderverjaardag omdat er bij dhl redelijk laconiek met bezorgen omgegaan wordt. Is dit niet waarop jullie bedrijf moet draaien?

Gewenste Oplossing:

Pakketje is helaas nu toch al te laat, maar gelieve z.s.m. bezorgen zonder ook nog maar een keer tijdelijke overmacht. Want dit lijkt nu toch wel te pas en te onpas gebruikt te worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 februari 2018 om 14:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw zending vertraging heeft opgelopen door een overmacht situatie. Ik zie inderdaad in ons systeem dat de bezorger tot twee keer toe niet bij u heeft kunnen bezorgen, mijn excuses voor deze vertraging.

Vandaag zal uw pakket alsnog bij u bezorgd worden, de bezorger is onderweg.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Heeft op 13 februari 2018 om 16:07 geantwoord

Fijn dat het pakketje dan eindelijk binnen is. Maar werkelijk waar ook weer te bespottelijk voor woorden in welke staat!!! De doos aan 1 zijden volledig los gescheurd!! Vreselijk slechte service op deze manier!!!!!

Daarnaast zie ik op de website van klacht.nl staan dat de klacht is opgelost. Ik ben het hier niet mee eens. Niet te spreken over de gang van zaken!

Alle klachten die gemeld zijn door SabineKraus