Klacht: Tot 2 keer toe pakket niet geleverd

op 18 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen donderdag zou er via DHL een pakket bij mij thuis worden bezorgd. Ik was de hele dag thuis en heb de hele dag gewacht op de bezorger. Het pakket is die dag niet bezorgd, terwijl er op de site van DHL waar je je pakket helemaal kan volgen, staat dat het pakket wel is bezorgd! Vrijdag heb ik gelijk met DHL contact opgenomen en zij vertelede mij dat het pakket ergens anders is bezorgd. Als mijn pakket ergens anders zou zijn bezorgd dan hoort de bezorger een briefje in de bus te doen waarop staat dat het pakket ergens anders is bezorgd. Dit heeft de bezorger niet gedaan! Sowieso is de bezorger nooit aan de deur geweest aangezien ik de hele dag thuis was.

Ik heb ook gelijk contact opgenomen met de webshop en zij zouden dit veder gaan uitzoeken. Maar dat had ik op dat moment niet zoveel aan omdat het geen wat ik bestelde een cadeau is en ik het voor zaterdag moest hehben. De enige optie om het cadeau nog optijd in huis te krijgen was dat ik hetzelfde weer opnieuw zou bestellen, dat zou dat gisteren (zaterdag) worden bezorgd. En dan later 1 van de 2 weer terug sturen zodat ik mijn geld weer terug kan krijgen van de webshop.

Maar ook mijn tweede bestelling is niet geleverd! Dit zou namelijk zaterdag worden bezorgd, en wederom was ik de hele dag thuis! Sterker nog op DHL staat dat de bewoner niet thuis was op het moment dat de bezorger voor de deur stond en daarna staat er dat het pakket bezorgd is. Maar waar dan??? Want weer niet bij mij thuis, terwijl ik toch de hele dag thuis was! Dus DHL bedankt, door jullie manier van slecht werken heb ik mijn 2(!) pakketen niet optijd in huis. Ook bij het tweede pakket is geen briefje in de bus gedaan waarop staat waar ik mijn pakket is bezorgd!!

Ik wil dat DHL er zo snel mogelijk voor zorgt dat mijn 2 pakketten alsnog bij mij thuis worden bezorgd!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 18 september 2017 om 14:22 geantwoord

Beste mevrouw Van der Loo,

Bedankt voor uw bericht.

Het is inderdaad vreemd en erg vervelend dat beide pakketten niet bij u zijn aangeboden. Het lijkt er op dat er structureel iets fout gaat. Goed dat u hier melding van heeft gemaakt bij de verzender. Wij kunnen nu onderzoeken wat er fout gaat en er samen met de verzender voor zorgen dat dit niet nogmaals gebeurd.

We zullen de uitslag van het onderzoek even moeten afwachten om duidelijkheid te krijgen over uw zending. Ik hoop dat we uw pakketten snel kunnen traceren.

Janneke
DHL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Kristelvanderloo