Klacht: Torenhoge telefoonrekening door gebruik van wap 7/8 jaar geleden

op 14 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een brief gekregen van Lindorff inzake Vodafone waarin er een vordering wordt gemaakt van 25633,66 euro
Dit is een opgelopen factuur die ik 7/8 jaar geleden niet meer kon betalen.
De reden dat die zo hoog is,is omdat ik toen ik het gsm abonnement afsloot dacht dat ‘wap’,een soort internet er onbeperkt in zat.
Daardoor heb ik de eerste twee maanden enorm hoge facturen gekregen die meteen als student zijnde niet meer kon betalen.
Nu besef ik mij heel goed dat het mijn eigen fout is maar ik zou Vodafone toch willen vragen om coulance.
Het is nooit mijn bedoeling geweest een gsm abonnement af te sluiten en meteen na twee maanden in de schulden te komen door dataverbruik.
Nu in 2011 zit ik nog steeds met een torenhoge schuldlast

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag uit coulance een deel van mijn rekening kwijtgescholden zien.
Al was het maar de helft,dan zou ik verder kunnen gaan met mijn leven.
Het is gewoon een ongelukje geweest als het ware.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht ivwunnik

6 jaren geleden - Is dit inmiddels al niet verjaard?

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste ivwunnik, Ik heb je een e-mail gestuurd met daarin meer informatie. Met vriendelijke groet, Maartje Vodafone Webcare Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 27 oktober 2011 om 14:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vodafone Webcare heeft de klant via e-mail op de hoogte gesteld.

Alle klachten die gemeld zijn door ivwunnik