Klacht: torenhoge betaaldiensten via Vodafone abbonnement

op 28 januari 2011 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij ontvangen elke maand via Vodafone torenhoge rekeningen voor content diensten voor mobiele nummer 06 3102 6505.
wij willen per direct deze diensten stopzetten, alsmede compenstatie voor de ten onrechte afgeschreven bedragen.
Betreffende diensten worden niet afgenomen en gebruikt en worden ten onrecte geincasserd vanaf juli 2009.

Gewenste oplossing

directe stopzetting en compensatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Internet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Internet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Internet

Heeft op 28 januari 2011 om 13:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

na aanleiding van uw klacht kan ik u het volgende mededelen.
U heeft uw klacht bij KPN neergelegd echter geeft u zelf aan een Vodafone klant te zijn.
Ik heb daarom geen inzage in uw gegevens.

Mijn advies aan is dat u het beste contact op kan nemen met u eigen telecom provider Vodafone.

Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd en zal daarom de klacht sluiten.

Met vriendelijke groet,

Afra KPN Webcare specialist

Alle klachten die gemeld zijn door zwijnenburg