Klacht: Topper zakt in en is te klein

op 29 september 2016 over Beter Bed in de categorie Beddenketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juli hebben wij het topmatras binnengekregen wat we in juni hadden besteld. De bezorger vertelde dat de topper tijd nodig had om uit te zetten zodat de topper netjes over het matras zou liggen. Dit is helaas niet het geval. De topper valt veel kleiner uit en zakt enorm in

Gewenste Oplossing:

Een nieuw topmatras met de juiste maat dat niet volledig inzakt maar de juiste werking heeft als we in de winkel hebben ervaren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 29 september 2016 om 09:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Allereerste excuses voor het ontstane ongemak.
We willen onze servicemonteur inplannen om de topper te beoordelen.
Bij gegronde klacht wordt de topper direct door ons omgeruild.
Helaas hebben we u telefonische niet kunnen bereiken, we proberen het later nogmaals. U kunt ons eventueel bereiken op telefoonnummer 0413-338800.
Met vriendelijke groet Beter Bed.

Alle klachten die gemeld zijn door S. Sanders