Klacht: Topper wordt maar niet geleverd.

op 14 maart 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Dinsdag 21-2 zou de topper geleverd worden en ik heb hiervoor 1 dag verlof gepakt aangezien ze van 08:00 tot 18:00 kunnen langskomen.
Helaas zagen we in de ochtend van dinsdag dat er een sorteerfout bij de bezorger was opgetreden. Dus met andere woorden ik heb een dag voor niks vrij gepakt!!

Vervolgens na meerdere keren bellen met dynalogic kunnen ze ons niet meer zeggen dan dat wij moeten wachten tot dat alles bij elkaar is en dan kunnen ze het bezorgen.
Met ander woorden we moet maar wachten…en wachten… ik vind deze service niet professional en mega slecht zo ga je niet om met jouw klant.

Als het aan mij ligt hoef ik de topper al niet meer, heb er nu al spijt van dat ik bij jullie wat bestel heb.

Als ik mij bestelde topper krijg, waar ik voor betaald heb

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Fouad1

7 maanden geleden - laatste status : 28-02-2017 Beste, Is er al iets bekend hoe wij dit gaan oplossen?? Ik heb tot heden nog niks van jullie vernomen… Met vriendelijke groet / Kindest regards, Fouad Zoghlami From: Fouad Zoghlami [mailto:fouad.zoghlami83@gmail.com] Sent: maandag 27 februari 2017 14:23 To: 'Heerlen' ; klantenservice@swisssense.nl Cc: 'Nadine Bruin' Subject: RE: Levering Swiss Sense, ordernummer 109249105 / Orderbevestiging 315190 Beste, Ik heb net weer contact opgenomen met dynalogic, order 315190 staat op status “onderzoek”. De Molton is spoorloos maar de topper is wel aanwezig bij hun, omdat de molton spoorloos is kunnen hun de bestelling niet leveren. 2 opties: 1- Wij ( ik) ga wachten totdat er iemand de molton heeft gevonden…….. waarschijnlijk nooit. 2- Annuleer de bestelling van de molton en stuur die een andere keer op / of ik haal hem bij swiss sense Heerlen op. Met opties 2 kunnen zij de topper aanstaande donderdag leveren. Dus , wat gaan wij doen??? Ik hoor graag van jullie morgenvroeg hoe wij dit gaan oplossen. Met vriendelijke groet / Kindest regards, Fouad Zoghlami M +31 6 46 30 45 86 From: Fouad Zoghlami [mailto:fouad.zoghlami83@gmail.com] Sent: donderdag 23 februari 2017 14:04 To: 'Heerlen' Cc: 'Nadine Bruin' Subject: RE: Levering Swiss Sense, ordernummer 109249105 / Orderbevestiging 315190 Beste Annemie, Heb jij ondertussen al iets vernomen ? Met vriendelijke groet / Kindest regards, Fouad Zoghlami From: Heerlen [mailto:heerlen@swisssense.nl] Sent: woensdag 22 februari 2017 17:15 To: 'Fouad Zoghlami' Subject: RE: Levering Swiss Sense, ordernummer 109249105 / Orderbevestiging 315190 Beste Meneer Zoghlami, We hebben uw mail doorgestuurd naar de desbetreffende afdeling,en bedanken u voor de feedback. Met vriendelijke groet, Annemie van Wissem Swiss Sense Heerlen E: heerlen@swisssense.nl T: +31 (0) 45-5748755 www.swisssense.nl Volg je ons al? ________________________________________ Van: Fouad Zoghlami [mailto:fouad.zoghlami83@gmail.com] Verzonden: woensdag 22 februari 2017 15:29 Aan: Heerlen Onderwerp: RE: Levering Swiss Sense, ordernummer 109249105 / Orderbevestiging 315190 Bedankt, Ik zal ook dat uw deze mail (zie bijlage) naar mij stuurde zonder tekst erbij. Met vriendelijke groet / Kindest regards, Fouad Zoghlami From: Heerlen [mailto:heerlen@swisssense.nl] Sent: woensdag 22 februari 2017 13:58 To: 'Fouad Zoghlami' Subject: RE: Levering Swiss Sense, ordernummer 109249105 / Orderbevestiging 315190 Beste Meneer Zoghlami, Wij bedanken u voor deze feedback, en zullen het doorsturen naar de desbetreffende afdelingen Met vriendelijke groet, Annemie van Wissem Swiss Sense Heerlen E: heerlen@swisssense.nl T: +31 (0) 45-5748755 www.swisssense.nl Volg je ons al?

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 24 juli 2017 om 17:00 geantwoord

Bedank voor uw bericht op klacht.nl.
Wij vinden het vervelend dat u een minder goede ervaring heeft. Daarom hebben wij dan ook de juiste oplossing geboden.

Oplossing : ter compensatie een textielcheque van 50,00 euro aangeboden aan de klant. En topper op juiste manier geleverd

Wij hopen hiermee uw vertrouwen in Swiss Sense enigszins te herstellen.
Mocht u nog verdere vragen hebben voor Swiss Sense dan kunt u uiteraard contact opnemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fouad1