Klacht: Topmatras

op 14 september 2016 over Beter Bed in de categorie Beddenketens

Beste Beter Bed,

Een aantal maanden geleden heb ik bij u een topmatras gekocht. Na verloop van tijd is de topper aan 1 kant volledig ingezakt waardoor mijn partner schuiver ligt dan ik. We hebben de topper verwijderd en met de matrassen die ik vorig jaar bij u heb gekocht is niks aan de hand.
Ik kan me niet voorstellen dat ik na een paar maanden al weer een nieuwe topper moet kopen?! Het zijn namelijk geen goedkope toppers.

Ik zou graag willen dat ik of een nieuwe topper krijg die geen mankementen vertoont.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 14 september 2016 om 09:46 geantwoord

Dit betreft nog garantie dus Beter Bed zal het probleem door een servicemonteur laten nakijken. Indien het een product gerelateerde en geronde klacht betreft dan zal het artikel ook direct bij de klant omgeruild worden. Onze klantenservice zal dit met de klant bespreken en contact opnemen en hiervoor een afspraak aan de klant versturen.

Alle klachten die gemeld zijn door Larzalla