Klacht: niet geleverd

op 14 februari 2020 over Topbloemen.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb voor Valentijnsdag 10 rode rozen besteld met kaartje plus tekst om te laten bezorgen in Amsterdam. Het boeket is niet afgeleverd, Wat een drama juist op Valentijsdag, ik ben er kapot van.
De bestelling vond voor 09.00 uur plaats vandaag, en zou vandaag geleverd worden volgens de website. Helaas blijkt dat laatste dus niet waar te zijn, heel grote teleurstelling.

Gewenste Oplossing:

Lev ering alsnog vandaag met extra spoed.Het is namelijk voor Valentijsdg!!! Dus het moet vandaag geleverd worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Topbloemen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Topbloemen.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Luc11

1 dag geleden - Topbloemen heeft aankoopbedrag teruggestort. Ik ben tevreden met de oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door Luc11