Klacht: Geld van rekening zonder iets te bestellen

op 17 april 2019 over Top Up in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij een telefoonis gesprek van dpd expres waarbij ikzelf een pakje moest versturen naar iemand en via deze courier dienst ging opsturen op vraag van koper, werd er paar gegevens van mijn kaart gevraagt waar op dacht dat ze het bedrag ging storten zoals de aankoper mij had door gemaild. Nu puntje bij paaltje kijk naar mijn rekening en is er gewoon een bedrag van 104,98 euro van mijn rekening gegaan in plaats van erop. Heb persoon aan telefoon aangesproken en begon zo te zeveren van deze normaal is enzo. Deze vond ik dus niet en zou graag mijn geld terug zien op mijn rekening!

Mvg

Sarah

Gewenste Oplossing:

Als geld terug op mijn rekening sta

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Top Up nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sarah.bruijninckx