Klacht: TOMTOM gaat steeds stuk

op 10 juli 2017 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb op 01-05-2015 een TOMTOM GO 600s EU 45 gekocht bij Mediamarkt in Roermond in de garantie periode 3x opgestuurd omdat ie niet werkte laatst was ie weer stuk en krijg je het bericht dat garantie is verlopen en de TOMTOM niet meer te repareren is kun je wel een andere krijgen voor 105€ daar maar met tegenzin ingestemd en dan krijg je een TOMTOM waar de batterij niet van werkt en en met een versie van 2015 erop die ook nog niet eens werkte naar behoren en dat noemen ze service.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn 105€ terug krijg en een korting op een geheel nieuwe TOMTOM want normaal heb je al recht op een nieuwe als er in de garantie periode 3x problemen zijn met een apparaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door J.V.H