Klacht: Tommy Teleshopping telefonisch niet te bereiken

op 27 oktober 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Tommy Teleshopping is telefonisch niet te bereiken op 0900-0400032 maar wel op 0900-1236464.

Ik probeer al dagen te bellen en vond zojuist dit nummer op internet. Schandalig gewoon.

Probeer dus 0900-1236464 Dit nummer!!

Ik zit al bijna 2 maanden op mn geld te wachten wat ik terug zou krijgen, na het terug sturen binnen 4 weken, van een niet deugdelijk product. Waarbij jullie zeggen terug te zullen storten.

Vandaag eindelijk contact gehad, na 10 minuten aan de tel. gezeten te hebben.
Ga zo door Tommy, zo houd je niemand meer over die wil bestellen!!

Roos

Mn geld terug en betere berijkbaarheid, behalve die dure 0900 lijnen, waar je lange tijd aan hangt.

Bericht van Tommy Teleshopping

6 jaren geleden - Tommy Teleshopping is bereikbaar op het oude telefoonnummer 0900 123 6464 (35 cent p.m.) en het nieuwe telefoonnummer 0900 04000 32 (35 cent p.m.) Wij staan u graag telefonisch te woord van maandag t/m vrijdag, tussen 9.00 uur en 17.00 uur.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 28 oktober 2011 om 09:54 geantwoord

Controle retourzending en een storting bij afdeling administratie aangevraagd.

Heeft op 31 oktober 2011 om 14:43 geantwoord

De klacht is nog NIET opgelost. Mn geld is nog steeds nietretour gestort. Het fijt dat ik telefonisch contact hebgehad, houdt niet in dat mn klacht daarmee is opgelost.
Dus afwachten maar, hoe snel er over gegaan wordt totbetalen.....

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Tommy Teleshopping beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door W.v.D