Klacht: Tommy Teleshopping

op 01 november 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Op 14 september heb ik via Tommy Teleshopping de Aire Bra besteld voor een bedrag van 49,95 euro. Ik heb dit bedrag meteen overgemaakt. Het produkt zou binnen 5 dagen geleverd worden. Na 2 weken niks gezien te hebben, heb ik de klantenservice van Tommy Teleshopping gebeld voor een bedrag van 35 cent per minuut. Na 20 minuten kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Ik heb de situatie uitgelegd en zij hebben mij verteld dat er leveringsproblemen waren. Ik heb uiteindelijk weer op 24 oktober gebeld en kreeg na weer 20 minuten gewacht te hebben te horen dat de spullen bij de douane zouden liggen en over een week geleverd zouden worden. Ik vertelde hun dat ik niet meer geinteresseerd was in hun product en dat ik mijn geld terug wilde hebben. Mijn geld zou binnen 4 dagen teruggestort worden, maar niets is minder waar. Ik heb tot de dag van vandaag nog geen geld gezien. Ik heb meerdere van dit soort klachten over dit bedrijf op het internet gelezen. Ik ga ook niet meer bellen, want dat kost mij meer dan dat het mij opbrengt.

Ik wil mijn geld terug en ook de kosten die ik heb gemaakt voor het bellen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 07 november 2011 om 14:19 geantwoord

Controle annulering en een storting aangevraagd bij de afdeling administratie.

Alle klachten die gemeld zijn door jaddoo