<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
    xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
    xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
    xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
    xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/"
    >
<channel>
    <title>KLACHT.nlTom Tailor klantenservice &amp; klachten</title>
    <atom:link href="https://www.klacht.nl/tom-tailor/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
    <link>https://www.klacht.nl/tom-tailor/</link>
    <description>Uw klacht kunt u melden op klacht.nl</description>
    <lastBuildDate>Thu, 24 Nov 2022 08:31:42 +0000</lastBuildDate>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.2</generator>
    <language></language>
    <sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
    <sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.2</generator>
    	<item>
	<title>gaatje in rok</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/gaatje-in-rok</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/gaatje-in-rok#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 24 Nov 2022 08:31:42 +0000</pubDate>
	<dc:creator>tomtailor</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/gaatje-in-rok</guid>
	<description><![CDATA[<p>Na aankoop blijkt er een gaatje te zitten in de rok. Ik heb contact opgenomen met Tom Tailor, maar ze verwijzen me naar de winkel van aankoop. Ik had echter al vermeld dat ik de rok op vakantie gekocht had en dat terug naar de winkel gaan geen optie was. Dat heb ik nogmaals laten weten, maar ik krijg geen reactie meer.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Verkleuring van stof</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/verkleuring-van-stof-2</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/verkleuring-van-stof-2#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 07 Sep 2022 11:00:01 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Leentjebuur</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/verkleuring-van-stof-2</guid>
	<description><![CDATA[<p>Wij hebben op 24 juni j.l bij het Broekenhuus in Raalte een korte broek van het merk Tom Tailor gekocht voor de prijs van €39,99.

Vrij snel na het dragen bemerkten wij dat hij ging verkleuren. 
Inmiddels is het zo erg, dat ik toch vind dat we dat even moeten melden.

De broek was redelijk geprijsd, maar eigenlijk is hij niet meer voor knap te dragen. En dat vinden we toch wel erg snel.

Helaas hebben was er geen bonnetje meer van, alleen ons bankafschrift.

Graag vernemen van U wat U met deze klacht kunt.

Met vriendelijke groet,

Magda Vet</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Lak raakt los</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/lak-raakt-los</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/lak-raakt-los#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 09 Mar 2022 08:59:22 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Nelleke Otten</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/lak-raakt-los</guid>
	<description><![CDATA[<p>Lak raakt los van schoen, 
2,5 maand oud.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Probleem met stiksel</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/probleem-met-stiksel</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/probleem-met-stiksel#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 28 Dec 2020 12:45:29 +0000</pubDate>
	<dc:creator>kim.bourguillioen@gmail.com</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/probleem-met-stiksel</guid>
	<description><![CDATA[<p>Beste,

Het ziet ernaar uit dat de stiksels zijn losgekomen. Broek werd steeds op 30° gewassen en niet in de droogkast gestoken.
We zijn grote fan van de broek en vinden dit zeer jammer, we dachten dat we een goede kwaliteit in huis hadden gehaald.
Ik heb foto's maar kan deze hier niet uploaden..</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Blouse kapot</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/blouse-kapot</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/blouse-kapot#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 02 Nov 2020 13:20:39 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Marleen bisschops</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/blouse-kapot</guid>
	<description><![CDATA[<p>Onlangs heb ik een blouse gekocht in essen Duitsland, na 1x wassen is de blouse op verschillende praat en stuk, beide kanten vd kraag en de manchetten aan beide kanten.
Kan me niet voorstellen dat dit van goede kwaliteit.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Geen restitutie aankoopbedrag</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/geen-restitutie-aankoopbedrag</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/geen-restitutie-aankoopbedrag#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 20 Jun 2019 19:17:28 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/geen-restitutie-aankoopbedrag</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb onlangs een jas besteld bij de Tom Tailor webshop. Pas na het stellen van vragen over de levering kreeg ik na 3 dagen wachten ik opeens een mailtje dat mijn bestelling geannuleerd was en dat ik binnen een paar dagen mijn geld terug zou krijgen, maar heb mijn geld ondertussen nog steeds niet ontvangen. Volgens hun eigen site betalen ze direct terug. Ik heb er meerdere e-mails gestuurd waar totaal niet op wordt gereageerd. Tot op heden is mijn betaling nog niet gerestitueerd. Indien restitutie uit blijft zal ik deze aankoop bij Paypal helaas moeten escaleren.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Annulering van Bestelling en geen geld terug.</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/annulering-van-bestelling-en-geen-geld-terug</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/annulering-van-bestelling-en-geen-geld-terug#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 03 Nov 2018 12:25:02 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/annulering-van-bestelling-en-geen-geld-terug</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik had een tijdje terug een jas besteld bij de Tom Tailor webshop. Na 2 dagen wachten kreeg ik opeens een mailtje dat mijn bestelling geannuleerd was (SUPER IRRITANT) en dat ik binnen een paar dagen mijn geld terug zou krijgen, maar heb mijn geld ondertussen nog steeds niet ontvangen en heb al meerdere mailtjes gestuurd. Ik zal hier nooit meer wat bestellen...</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>enorme scheur in bermuda</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/enorme-scheur-in-bermuda</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/enorme-scheur-in-bermuda#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 30 Apr 2018 15:03:36 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/enorme-scheur-in-bermuda</guid>
	<description><![CDATA[<p>verleden jaar in Krk een Tom Tailor bermuda gekocht bij derde keer dragen  spontaan zonder beschadiging van buitenaf vanuit de band een scheur in de stof van 20 cm. SDe broek paste goed was niet te klein en is ook nog niet gewassen</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>3 truitjes gekocht</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/3-truitjes-gekocht</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/3-truitjes-gekocht#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 10 Apr 2018 19:58:04 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/3-truitjes-gekocht</guid>
	<description><![CDATA[<p>Half januari 2018 een nieuwe garderobe gekocht bij Tom Tailor. Waaronder 3 dunne truitjes met v-hals en een blauwe trui met een soort kapuchon achtige hals. De blauwe tru i begon na 2 weken al te pukkelen. Van deze trui heb ik mijn geld in de vorm van een tegoedbon retour gekregen. De 3 andere truitjes gingen na een aantal weken ook erg pukkelen. Het kostte allemaal bij elkaar best veel geld. Het is niet normaal dat binnen een paar weken alle truien gaan pukkelen en ook meegenomen dat de truien afwisselend gedragen worden.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Tom Tailor spijkerbroek</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/tom-tailor-spijkerbroek</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/tom-tailor-spijkerbroek#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 13 Mar 2018 21:31:53 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/tom-tailor-spijkerbroek</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb nu sinds 1.5 maand een broek van jullie merk gekocht en de broek is nu al kapot! Ik ben erg terleurgesteld en ik vind dit jammer van mijn geld wat ik gespendeerd heb aan deze broek. Graag hoor ik of u met mij naar een oplossing kunt zoeken. Alvast bedankt</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Prima jeans , gaat rits stuk</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/prima-jeans-gaat-rits-stuk</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/prima-jeans-gaat-rits-stuk#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 06 Jan 2018 18:31:01 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/prima-jeans-gaat-rits-stuk</guid>
	<description><![CDATA[<p>Jeans van TT  koop ik best heel vaak als ik nieuwe jeans nodig heb. Nooit problemen mee gehad. De laatste die ik gekocht heb - ik denk ongeveer 3 maanden geleden, bonnetjes bewaar ik nooit -  daar is de rits van stuk gegaan, opeens heb ik het ritsje in mijn handen.
Dan kan je de jeans dus weggooien! Dit ben ik dus niet gewend van TT.
Ben benieuwd of Tom Tailor mij tegemoet gaat komen.

</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Late levering</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/late-levering-66</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/late-levering-66#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 09 Nov 2017 17:49:46 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/late-levering-66</guid>
	<description><![CDATA[<p>Beste, 

Ik zou via deze weg graag een melding willen maken van een pakket dat ik via zalando heb besteld maar nog steeds niet in ontvangst heb genomen. Het pakket bevat 2jassen van tom tailor. Ik heb op 7november bericht gehad van bpost dat het pakje op 8november geleverd zal worden. Bij deze nog steeds niets ontvangen. Ik heb vandaag 9november contact gehad met de klantendienst van bpost en zij bevestigen een probleem op de sorteerpost in Brussel maar kunnen verder niets verklaren waarom de zending achterwege blijft. Zij vroegen dus ook om via jullie een klacht achter te laten.Ev barcode van zending is 323212158400000062277030
Ik hoop dat het spoedig in orde komt. 

Mvg

Petra Vande Weeghde</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>scheur in zool</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/scheur-in-zool-3</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/scheur-in-zool-3#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 31 Aug 2017 08:15:51 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/scheur-in-zool-3</guid>
	<description><![CDATA[<p>Twee jaar geleden van mijn man mooie sandalen gekregen van Tom Tailor, heel voorzichtig mee geweest en alleen gedragen op dagen dat ik er netjes uit wilde zien met blote teentjes! ;-) Laatst ontdekt dat er een gigantische scheur in de zool zit, zo jammer! Al contact gehad met het filiaal van Bristol waar we de schoenen kochten maar helaas kunnen zij voor ons niets meer betekenen. </p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Kleuren lopen door</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/kleuren-lopen-door</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/kleuren-lopen-door#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 16 Aug 2017 18:42:00 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/kleuren-lopen-door</guid>
	<description><![CDATA[<p>Al jaren koop ik regelmatig kleding van Tom Tailor en ben ik een heel tevreden klant. Nu echter een polo in Duitsland gekocht en na 1 keer wassen lopen de aan de binnenzijde genaaide blauwe biezen door in de witte buitenzijde.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Shirt gaat pillen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/shirt-gaat-pillen</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/shirt-gaat-pillen#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 05 Jul 2017 07:00:20 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/shirt-gaat-pillen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb in januari in Rosada een shirt gekocht. Ik heb hiervoor €15,95 betaald. Helaas heb ik het shirt hooguit 4 x kunnen dragen. Het pilt overal en ziet er uit als een oud shirt. Ik koops met regelmaat kleding van Tom Tailor, maar zoiets heb ik nog niet eerder mee gemaakt. </p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>loslaten van naden bij mouwen en aan de voorkant vannde blouse</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/loslaten-van-naden-bij-mouwen-en-aan-de-voorkant-vannde-blouse</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/loslaten-van-naden-bij-mouwen-en-aan-de-voorkant-vannde-blouse#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 21 Sep 2016 13:03:26 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/loslaten-van-naden-bij-mouwen-en-aan-de-voorkant-vannde-blouse</guid>
	<description><![CDATA[<p>In het voorjaar heb ik de veja in Merksplas een leuke blouse van jullie merk gekocht.Ik heb m niet baak aangedaan en is daarom niet vaak gewassen. Bij het strijken van de blouse ( gestreept blauw-wit langer model) merkte ik al deze mankementen. De blouse was rond de 45 euro. Ik vind dit eerlijk gezegd niet kunnen en heb hetook nog nooit eerder met een kledingstuk meegemaakt. En bovendien is de bouse 2 keer met de hand gewassen. Ben er dus extra zuinig mee geweest. Dus mijn vraag is hoe kunnen we dit oplossen.
Hopende op een reactie Uwerzijds,
Met vriendelijke groetjes,
Marian Martens.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Geld terug garantie</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/geld-terug-garantie-4</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/geld-terug-garantie-4#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 30 Jun 2013 11:09:48 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/geld-terug-garantie-4</guid>
	<description><![CDATA[<p>Na retourzending van walk fits kosten 10€ geen geld retour ontvangen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Tom Tailor komt zijn verplichtingen niet na.</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/tom-tailor-komt-zijn-verplichtingen-niet-na</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/tom-tailor-komt-zijn-verplichtingen-niet-na#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 28 Sep 2012 09:02:56 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/tom-tailor-komt-zijn-verplichtingen-niet-na</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb online kleding bestelt. Twee artikelen heb ik terug gestuurd. Het pakje is op 29 augustus daar binnen gekomen. Nu bijna een maand later heb ik mijn geld nog niet terug. Heb al mailtjes gestuurd, 3 keer gebeld (10 cent per minuut).Dan beloven ze de boekhouder te bellen en daarna mij weer te bellen, nou je hoort er niks meer van. En een fatsoenlijk antwoord op mijn mailtjes krijg ik ook niet. Ik heb al enkele keren mijn bankrekeningnummer gestuurd en dan beloven ze het zo spoedig mogelijk terug te betalen, nou niet dus. Volgens de wet horen ze te betalen binnen 30 dagen, dus ik ga hier aangifte van doen na 29 september. Ook ga ik bij het ECC een klacht indienen. </p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>schoenen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/schoenen-12</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/schoenen-12#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 09 Sep 2012 08:52:48 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/schoenen-12</guid>
	<description><![CDATA[<p>mijn man heeft in mei schoenengekocht bij v&amp;d nu zit er onder de zool al een groot gat wij dachten nu goeie schoenen gekocht te hebben maar helaa de bon hebben wij nog maar v&amp;d wilde maar de helft terug betalen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Geen geld terug bij retour zending</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/geen-geld-terug-bij-retour-zending-3</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/geen-geld-terug-bij-retour-zending-3#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 29 Jul 2012 16:12:48 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/geen-geld-terug-bij-retour-zending-3</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 25-04-2012 jeans retour gezonden. Diverse emails gezonden en steeds als antwoord, we hebben de opdracht tot terugbetaling betaling doorgegeven. Nog steeds geen geld. Laatste bericht is van 11-07-2012, weer is het doorgegeven aan de boekhouding maar er is vertraging vanwege een verhuizing. </p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Na 2 maanden nog steeds geen geld</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/na-2-maanden-nog-steeds-geen-geld</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/na-2-maanden-nog-steeds-geen-geld#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 21 Jun 2012 18:21:37 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/na-2-maanden-nog-steeds-geen-geld</guid>
	<description><![CDATA[<p>Na mijn bestelling te hebben betaald met ideal kreeg ik 2 dagen later een mail dat mijn bestelling helaas was uitverkocht. Ok dan geld terug.....na heel wat heen en weer gemail en gebel nog steeds niet het volledige bedrag retour. Ze beloven terug te bellen maar ho maar.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Geen reactie op mail en geen geld terug!</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/geen-reactie-op-mail-en-geen-geld-terug</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/geen-reactie-op-mail-en-geen-geld-terug#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 18 Jun 2012 17:55:03 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/geen-reactie-op-mail-en-geen-geld-terug</guid>
	<description><![CDATA[<p>Geen geld teruggehad na retourzending, 1x reactie gehad op mail: "wij hebben uw aanvraag aan de betreffende vakafdeling verder gegeven". Daarna nooit meer iets vernomen, ook gebeld: na 6 minuten wordt spontaan de verbinding verbroken!</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Tom Tailor reageert niet op verzoeken om geld terug te storten .</title>
	<link>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/tom-tailor-reageert-niet-op-verzoeken-om-geld-terug-te-storten</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/tom-tailor-reageert-niet-op-verzoeken-om-geld-terug-te-storten#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 13 Jun 2012 13:26:14 +0000</pubDate>
	<dc:creator></dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/tom-tailor/klacht/tom-tailor-reageert-niet-op-verzoeken-om-geld-terug-te-storten</guid>
	<description><![CDATA[<p>Na twee manden wachten om geld terug te storten , nog is niet gereageerd met een duidelijke antwoord .
Drie keer tot nu toe , had ik verstrekt mijn bank gegevens , maar gebeurt niks .
Op mijn account bij Tom Tailor duidelijk staat dat ik heb geld tegoed .
Misschien omdat ik heb buitenlandse naam , vinden zij dit gedrag normal .</p>]]></description>
	</item>
    </channel>
</rss>
