Klacht: Toestel Samsung 6s

op 03 augustus 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Beste heer/ mevrouw,

In november 2015 ben ik naar KPN winkel in Heerlen langs gegaan voor informatie voor een nieuwe toestel en nieuwe een abonnement. Toen had ik Vodafone abonnement. Bij de winkel hebben ze me aangeraden om nieuwe abonnement met een toestel van Samsung 6s te pakken omdat er een actie van 50 euro van het toestel was. Het bedrag van het toestel (50 euro ) zou ik binnen 2 of max 3 weken terug krijgen en KPN zou mijn abonnement van Vodafone automatisch stopzetten. De termijn van stopzetten is altijd een maand. Ik vond de actie wel leuk en ik heb gelijk een nieuwe abonnement van KPN gepakt en ik heb het bedrag van 50 euro betaald die ik zou terug krijgen. Ik heb het toestel gelijk volgende dag thuis gekregen maar omdat ik nog steeds de oude abonnement van Vodafone had heb ik de nieuwe toestel niet gebruikt. Na een maand toen ik een nieuwe nummer van KPN met nieuwe abonnement ontvangen heb ik mijn nieuwe toestel van Samsung 6s beginnen te gebruiken maar het toestel was al van het begin kapot. Ik heb de toestel naar de winkel gebracht. Ze zeiden dat ze geen nieuwe toestel gelijk kunnen geven omdat het na een maand was.Ze kunnen binnen 15 dagen vanaf aanschafdatum in de winkel een nieuwe toestel geven. ze hebben het toestel naar hoofdkantoor gestuurd. Ze hebben me beloofd dat ik zeker een nieuwe toestel zou ontvangen. Ik heb 3 weken op gewacht dan hebben ze me gebeld dat het nieuwe toestel binnen is en ik kan het ophalen. Bij het ophalen heb ik voor de zekerheid van een medewerker van KPN gevraagd of dit een nieuwe toestel is hij zei ja zeker dit is een nieuwe toestel en als je me niet geloofd dan wacht ik breng mijn andere collage en toen zei die andere collage ook dat dit een nieuwe toestel was. Goed na gebruik van 2 weken deed mijn toestel weer niet, ik heb het weer naar KPN gebracht en toen zei de medewerker dat dit het oude toestel was en het is alleen maar gerepareerd en dat zijn collage een fout heeft gemaakt en ik heb recht op een nieuwe toestel. Tussentijd heb ik het bedrag van het toestel ook niet ontvangen, hij zei dat hij naar hoofdkantoor een klachtbrief gaat schrijven en ik zou binnenkort word gebeld. Daarna heb ik nooit iets van hun gehoord. Ik ben voor 5 maanden elke dag naar het kantoor van KPN lang gegaan en ze hebben me elke keer gezegd dat ik zou binnenkort word gebeld maar weer nooit gebeurt. Daarna heb ik zeker meer dan 4 keer met hoofdkantoor gebeld naar klantenservice maar ik heb nooit iets teruggehoord ook ik heb het bedrag van 50 euro niet teruggekregen en dit duurt vanaf december 2015 tot nu toe. Ik ben een student ik heb alleen maar studiefinanciering. Ik betaal voor mijn abonnement 59euro per maand. Niks kan erger dan dit voor een student. Ik ben vaker gewoon huilend naar huis gegaan. dit is zeker een groot bedrag voor een student die dat per maand betaald. Ik ben nog steeds aan het wachten op hun antwoorden en dit is nu 9 maanden. Ik wil deze abonnement stopzetten en het bedrag van 50 euro ook terug of ik wil een nieuwe abonnement wat goedkoper pakken. Bij het kantoor van KPN weten alle medewerker dat dit echt fout is gegaan maar niemand wilt me helpen. Ze nemen de klanten niet serieus. Ik koop nu niks meer want ik vertrouw nu niemand. Dit is zeker niet leuk.

Ik hoop dat u deze klacht in acht neemt en ik verwacht spoedig reactie

Zala Watanyar

Toe nu toe ben ik helemaal niet tevreden met KPN.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zala watanyar