Klacht: toch opdraaien voor de kosten van de dagvaarding na tijdig betaald te hebben?!

op 14 september 2009 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een openstaande rekening bij het Incasso bureau GGN Swier & van der Weijden Gerechtsdeurwaarders & Incassospecialisten
Ik heb deze rekening tijdig voldaan voor eventuele dagvaarding.

Echter ben ik toch buiten mijn weten om dagvaardig. Wat blijkt het overgemaakte bedrag is op het rekeningnummer van hun hoofdkantoor binnen gekomen. Deze heeft echter hun niet op de hoogte gesteld en mijn het geld niet teruggestort.

Nu beweert het incasso bureau dat ik toch de kosten van de dagvaarding moet betalen. Terwijl ik het rekeningnummer van een van hun medewerker heb gekregen. Ook ben ik niet tijdig op de hoogte gesteld dat ze het bedrag niet binnen hadden.

Mijn vraag aan u wat mijn rechten zijn. Kan dit zomaar dat ze het bedrag op hun hoofdkantoor laten en mijn voor de kosten van de dagvaarding laten opdraaien. Ook kon ik niet het bedrag bij het hoofdkantoor loskrijgen al had ik dit gewild. Ze weigerde me dit namelijk later.

Na veel halen en trekken hebben hun het los weten te krijgen. Ze beweerde toen in dat de zaak afgehandeld was. Nu krijg ik weer een dreigbrief waar ik dringend word verzocht het bedrag over te maken anders komen ze wel effe lang voor beslaglegging. Ik heb dat geld helemaal niet ik ben nog een studente. Ik ben ten einde raad.

Zou u mijn toelichting kunnen geven over deze zaak? Alvast bedankt !

Met vriendelijke groet

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 21 september 2016 om 11:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klachtmelder, deze klacht is in eerste instantie verkeerd op Klacht.nl geplaatst. Wij hebben uw klacht daarom helaas niet kunnen behandelen. Uw klacht is gedateerd, daarom gaan wij er vanuit dat uw klacht inmiddels via één van onze andere kanalen is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u uw klacht uiteraard nogmaals plaatsen zodat wij alsnog met een oplossing kunnen komen.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door studente