Klacht: laptop weg

op 22 juni 2010 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een laptop verstuurd voor reparatien die mensen hebben m gerepareerd en terug gestuur naar mij alleen heb ik t pakketje nooit ontvangen en heeft er blijkbaar iemand anders getekend voor ontvangst wat heel raar is want niemand weet wie en dan kun je bellen tot je een ons weegt maar ondertussen is mijn laptop weg en niemand weet waar lekkere pakketdienst vind je niet

Gewenste oplossing

mijn laptop terug of een vervanging en dat niet alleen want alles stond op de laptop dus ik verwacht een hele goede oplossing van tnt

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 januari 2011 om 12:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Door ons onbekende oorzaak is je melding pas veel later zichtbaar geworden op deze website. Je reactie is daarom niet eerder in behandeling genomen. Via Afzender is er inmiddels een navraagprocedure opgestart en afgehandeld. Nynke TNT Post Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door wiebe01