Klacht: TNT post vindt zichzelf kennelijk het kastje

op 19 oktober 2011 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen half jaar zijn er bij ons meedere brieven niet bezorgd, en een ( voor mij belangrijk) pakketje is er zoekgeraakt.
Het betreffende pakketje heb ik gevolgd tot het Nederland in kwam, daarma is het verdwenen.
Postnl benaderd, maar mijn klacht wordt eenvoudig agfdaan met: ik kan het niet vinden, informeer eens bij de verzender. Met andere woorden van het kastje probeert postnl me naar de muur te sturen.
De verzender stuurt mij overigens elke 2 weken een pakket, en is betrouwbaar. post(bode) heeft de pakketjes al meerdere malen op verkeerde adressen bezogd !

Gewenste Oplossing:

Mijn pakketje en verdwenen brieven opsporen en bezogen, NIET reageren op mijn klacht alsof ik bij mijn geboorte geen bruikbare hersens heb gekregen. Ik vraag uiteraard eerst info bij de verzender, dat advies heb ik geen post medewerkster voor nodig !
Postbezorger in mijn straat vervangen. Deze man functioneert niet.

Alle klachten die gemeld zijn door Daffys