Klacht: Tijdsverspilling

op 04 september 2018 over MKB Clickservice in de categorie Marketingbedrijven

Het bedrijf zou eerlijk en open moeten zijn. Ik werd tijdens mijn vakantie gebeld door een aardig meisje, die mij aanbood om “kosteloos” deel te nemen aan een pilot (met mijn bedrijf). Ze wilde langskomen. Ik hield de middag vrij. Kon daardoor niet iets leuks ondernemen met mijn zoontje. Aardige meisje kwam langs. Gesprek van een uur. Ik erg enthausiast en blij en opgewekt en dankbaar, dat hun bedrijf het mijne zou helpen, en hoe. Toen kwam de aap uit de mouw. “Kosteloos” betekende “90 euro PLUS 360 euro per maand voor 24 maanden”. ALS HET AARDIGE MEISJE OPDRACHT HAD GEKREGEN VAN MKB CLICKSERVICE DAT ZE EERLIJK HAD MOETEN ZIJN, HAD DAT MIJ GEEN TIJD EN ENERGIE GEKOST. Ik ben hier erg boos over, en het vertelt mij alles over de insteek en intergriteit van het bedrijf.

Ik ben tevreden wanneer ik een officiële verontschuldiging krijg.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MKB Clickservice over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKB Clickservice in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKB Clickservice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKB Clickservice

Heeft op 06 september 2018 om 12:39 geantwoord

Geachte mevrouw Verdonk,

Wij hebben contact opgenomen om de klacht met u te bespreken. U gaf aan dat u de afspraak achteraf gezien tijdverspilling vond en dat u die tijd liever met uw zoon had doorgebracht. Wij hebben daarop aangeboden om u een Kids Cadeaukaart toe te sturen zodat u met uw zoon en een vriendje een leuke dag kan hebben bij een kinderspeelpaleis naar keuze. Wij hebben er tevens een extra cadeaubon ter waarde van € 50,- aan toegevoegd als cadeautje voor uzelf.

Dat wij deze cadeautjes geven wil echter niet zeggen dat wij het eens zijn met hetgeen u schrijft in uw klacht. Onze vertegenwoordiger heeft nooit het woord ‘kosteloos’ genoemd in het telefoongesprek. Er wordt gesproken over “zonder investering en aankoopverplichting”. Tevens willen we benadrukken dat het geheel normaal is om zakelijke afspraken tussen twee bedrijven te maken waarbij de dienstverlening of het product wordt besproken. Daarbij is het wel vaker het geval dat er geen samenwerking uit voort komt.

Wij hopen dat u een leuke middag met uw zoon heeft en dat u het daarmee achter u kunt laten.

MKB ClickService

Alle klachten die gemeld zijn door SusVer