Klacht: tijdstip klopt nooit van track en trace

op 08 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 september 2018 om 13:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Ruijssenaars,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger vaak buiten het tijdvak bij aankomt om het pakket te bezorgen. Graag reageer ik op uw bericht.

De tijden die worden aangegeven zijn altijd een indicatie en kunnen altijd eerder of later zijn door omstandigheden. De tijden worden aan de hand van eerdere afleveringen bepaald. Mocht de bezorger iedere keer later zijn dan zal dit automatisch worden aangepast.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Ingrid Ruijssenaars