Klacht: Tijdstip bezorging verandert ineens in 1 of 2 dagen vertraging.

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Blij dat ik het pakket zou ontvangen tussen 11 en 15.00
Komt er ineens te staan,1 of 2 dagen later.
Leuk is dat,was een kerstkado voor iemand,
Dus morgen maar op naar de winkel,anders heb ik geen kado.
En als t de dhl uitkomt,en t volg week bezorgt wordt,gauw weer terugsturen.
Natuurlijk schade voor de bedrijven die t versturen via dhl.
Die verliezen klandizie.

Dat ze t bezorgen als de tijd wordt vermeld

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 16:26 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt is er een probleem ontstaan aan uw zending. Om die reden kan ik niet aangeven wanneer uw zending geleverd gaat worden. Uiteraard willen we dit graag nader onderzoeken. Daarom wil ik u adviseren dit te melden bij de afzender van het pakket. Zij kunnen ons vragen een onderzoek voor u te starten.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Sergio.

9 maanden geleden - Zal in t vervolg opletten met online kopen dat het niet per dhl verstuurd wordt.Tnt post en Dpd altijd op tijd geleverd. Het paketje is nu vanaf de 21 e onderweg. Had t beter met de auto bij de verzender kunnen gaan ophalen. 20 mn rijden.Maar ja,daarom is t een online winkel. Maar oke,ik weiger t aan te nemen mocht t nog komen de eerst volgende weken. Ik ga voor zo,n service ook geen verzendkosten betalen. Ik moest nog geld uit krijgen voor al die elent.

Reactie van de melder van de klacht Sergio.

9 maanden geleden - Desbetreffende winkel heeft ook al een klacht ingediend bij dhl. Hun treffen geen blaam. Dhl houdt zich gewoon voor de domme.

Alle klachten die gemeld zijn door Sergio.