Klacht: tijdsindicatie klopt van geen kanten

op 11 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

vandaag zit ik voor de zoveelste keer al uren thuis te wachten op een pakket, waarvoor getekend moet worden….zou tussen 8-10 uur bezorgd worden, inmiddels is het 13.15 uur!!
klantenservice kan alleen aangeven dat bezorger vertraagd is….niet hoe veel!

als tijdsindicatie klopt of indien niet mogelijk dan geen tijdsindicatie of in geval van overmacht aangeven hoe veel de vertraging ongeveer is!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 augustus 2017 om 11:20 geantwoord

Geachte mevrouw Mochel,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. In uw bericht geeft u aan dat uw pakket niet binnen het aangegeven tijdvak waardoor u langer thuis heeft zitten wachten. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, graag geef ik u een toelichting.

Op internet en in de app wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Dit tijdstip wordt gebaseerd op eerdere recente aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is echter wel afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, het tijdvak is daarom altijd een indicatie. Het kan voorkomen dat een zending eerder of later wordt aangeboden dan de indicatie. We controleren zelf de daadwerkelijke aflevertijdstippen en ondernemen actie waar dat nodig is door het tijdvak aan te passen wanneer blijkt dat deze regelmatig niet gehaald wordt.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL of indien uw pakket nog niet in uw bezit is dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Heeft op 11 augustus 2017 om 13:57 geantwoord

Dan zou het helpen op de dag zelf het tijdstip/interval aan te passen

Alle klachten die gemeld zijn door germine