Klacht: Tijdsbestek komt niet overeen

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De doorgegeven tijden via de link bij het leveren van een pakketje kloppen bij jullie t.o.h. niet. Ik wacht een hele dag om mijn pakketje zeker toekunnen ontvangen ( nu tussen 11-15) en er verschijnt gewoon niemand binnen deze termijn. Dit is nu al de derde keer. Waar ik kan rekenen op POSTNL kan ik dat niet op DHL. Heel jammer en geen goede reclame als je het mij vraagt.

Gewenste Oplossing:

Als de tijden overeen komen met de geplande levering.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 16:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt hebben wij uw zending buiten het gepland tijdsvenster moeten leveren. In verband met de december drukte hebben wij ondanks passende maatregelen het pakket later op de avond bij u geleverd.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel webcare en klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jesb