Klacht: Tijdens het (sinds gisteren) bepaalde bezorgmoment ineens bezorgmoment vertraagd

Maastrigt op 01 mei 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zit je voor de zoveelste keer met smart te wachten op je bestelling die wordt bezorgd door postnl…. En jahoor weer te vergeefs….
Sinds gisteravond staat er bezorgmoment tussen 11.15 uur en 13.45 uur, en jahoor midden in dit tijdsbestek ineens de melding bezorgmoment vertraagd naar morgen tussen 11.00 uur en 13.30 uur.

Gewenste Oplossing:

Waarom tot het laatste moment iemand laten wachten, en vervolgens teleurstellen. Dit is toch op een eerder tijdstip allang bekend bij postnl. Kijk iedereen maakt fouten, geen probleem. Maar dit is minstens al de 5e keer en telkens wanneer het elektronische apparatuur oid betreft... Heel bijzonder. Wanneer tevreden? Op tijd melden of gewoon houden aan het afgesproken moment!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Geachte heer, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik kan me voorstellen dat u het verwarrend vindt dat het bezorgmoment opeens wordt verplaatst. Wat hier precies de reden van is, wil ik graag voor u nagaan. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - de TrackTrace-code van het pakket Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 01 mei 2019 om 09:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door