Klacht: TIJDELIJKE OVERMACHT

op 14 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zit nu voor de tweede dag op een pakket te wachten dat met DHL onderweg is. Voor de tweede dag op rij staat de stratus op TIJDELIJKE OVERMACHT .. Dit is dus niet meer tijdelijk te noemen .. en overmacht heb je alleen bij een act of God.. zoals overstromingen, aardverschuivingen oid.. iets waar je zelf niets aan kan doen. Ik vind het belachelijk dat DHL er zich zo makkelijk vanaf maakt. Heb ik met PostNL nog niet meegemaakt. Raad dus iedere webshop aan om via PostNL te versturen

Ik zou tevreden zijn als mijn pakket conform afspraak geleverd wordt.. of op zijn minst een goede uitleg wat er aan de hand is, wat er aan gedaan wordt en wanneer ik dan mijn pakket kan verwachten.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 14 september 2018 om 10:01 geantwoord

Beste heer Smaal,

Bedankt voor uw bericht.

Ik zie dat uw pakket gisteren inderdaad door onvoorziene omstandigheden niet kon worden bezorgd. U ziet de overmacht-melding van gisteren nu nog in de track trace staan, maar uw pakket gaat vandaag gewoon in levering. U kunt onze bezorger verwachten tussen 14:00 en 18:00 uur.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door gsmaal