Klacht: Tijdelijke overmacht

op 01 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De hele dag gewacht op een pakket van Fonq wat zij hebben verzonden via DHL. Zij beloofden te leveren tussen 11 en 15.00 uur. Helaas om 17.30 kwam er tijdelijke overmacht te staan bij de track and trace. (What ever that may be: geen sneeuw en ijzel op de weg en ook heb ik niks over orkanen gehoord). De klantenservice is onbereikbaar op dagen dat ze wel pakketten zeggen te leveren, ook al niet zo handig.

Wanneer het pakket vandaag wordt geleverd. Fonq adverteert immers met vandaag voor 24.00 uur besteld, morgen in huis. Wanneer ze niet snel konden leveren was ik naar een winkel gegaan.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 01 mei 2017 om 14:38 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Ik snap dat u zaterdag uw pakket verwachtte. Deze overmachtsmelding is gekomen vanwege dat de chauffeur zijn route helaas niet af heeft kunnen maken en zoveel mogelijk nog in eigen tijd getracht heeft te rijden. Onze excuses voor alle ontstane ongemak. We zullen het wederom vandaag proberen tussen 14:00 en 18:00.
Lea
DHL Parcel Webcare