Klacht: Tijdelijke overmacht 3SFND7583724

op 02 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Al sinds woensdag wacht ik op me pakketje er zitten twee Feyenoord shirts in en heb het expres op tijd besteld, zodat wij ze voor aanstaande zondag hebben voor de wedstrijd. Woensdag kon meneer niet eens een minuut wachten hij was al weg, kreeg een kaartje met daarin dat het vrijdag word bezorgd, maar nooit gekomen ook geen kaartje hij zou tussen 11 en 3 komen wachtte tot half 5 pas later zag ik op track tracé dat het zaterdag werd geleverd en alweer hetzelfde probleem helemaal niks weer voor niks gewacht en dan stond er heel laat tijdelijke overmacht,maandag weer hetzelfde liedje weer heel laat tijdelijke overmacht, het is nu al dinsdag wat is de volgende smoes, ik begin echt helemaal gek te worden. Zomaar me vrije dagen weggegooid en nu moet ik maar weer gaan afwachten dat kan toch niet als ik die shirts niet deze week krijg ga ik echt gestoord worden

Als ik mijn pakket ontvang

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 02 mei 2017 om 14:40 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Helaas is er een probleem ontstaan met uw zending, waardoor het op dit moment niet duidelijk is wanneer het pakket wordt geleverd. Om hier duidelijkheid over te krijgen zal de verzender van het pakket contact op moeten nemen met DHL. Wij kunnen dan een onderzoek opstarten, op basis van bepaalde specifieke informatie waar alleen de verzender over beschikt. Ik adviseer u daarom om dit te melden bij de verzender.

Mijn excuses voor het ongemak.

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Swoman