Klacht: Tijdelijke overmacht

op 29 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket zou 28 december tussen 14:00-18;00 worden geleverd. Ben daarvoor extra thuis gebleven uiteindelijk na 6 uur nog steeds geen pakketje. Zie ik op track en trace staan: “tijdelijke overmacht”. Na vind dit echt heel slecht hoor. Als ze datum en tijd aangeven horen ze t ook na te komen..

Gewenste Oplossing:

Als ik het vandaag de 29ste binnen krijg ben ik tevreden

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 december 2017 om 14:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw zending niet bezorgd kon worden vanwege een overmachtsituatie. Het kan helaas door de extreme drukte van dit moment voorkomen dat de bezorger wat vertraging oploopt. In dit geval is het niet meer gelukt om het pakket op tijd bij u aan te bieden. Mijn excuses voor het ongemak dat u hiervan heeft ervaren. Vandaag tussen 14:00 en 18:00 uur zal er een nieuwe bezorgpoging gedaan worden.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Damlac50