Klacht: Tijdelijke overmacht

op 09 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket zou op vrijdag in het tijdslot van 18:00-21:00 geleverd worden, maar ik heb geen pakket gekregen. Later op dezelfde dag was er een statusupdate op hun website, tijdelijke overmacht. Het nieuwe bezorg moment was op zaterdag tussen 11:00 en 15:00, maar weer geen pakket gekregen en weer een tijdelijke overmacht! Moet ik nu elke dag gaan wachten wanneer die wel bezorgd zou moeten worden?

Gewenste Oplossing:

De nieuwe bezorgtijd is vandaag tussen 18:00 en 21:00. Eindelijk wil ik graag mijn pakket krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 09 oktober 2017 om 15:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag!

Bedankt voor uw bericht.U geeft aan twee dagen op rij een overmacht melding te zien via track & trace. Dat is natuurlijk erg vervelend, aangezien u op uw pakket zit te wachten. Ik ga hier een melding van maken bij het betreffende depot zodat uw zending vandaag alsnog geleverd gaat worden. Excuses voor het ongemak!

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Z_T