Klacht: Tijdelijke overmacht 2 dagen al

op 02 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goede morgen,

Mijn bestelling is nog niet gekomen en de track en trace voor 2 dagen is al met de Tijdelijke overmacht bericht maar dat gebeurt tijdens het is ook een dag en tijd wanneer ik moet thuis zijn voor de pakket, dus ik wil graag goede informatie met wanneer kan ik de pakketten krijg. Ik weet het niet wat de probleem is met DHL maar het duur veel te lang en de informatie dat ik krijg is niet juist.

3SLDL0001138358 en

3SLDL0001153364

Kunnen jullie misschien helpen om te zien waroom de pakket komt niet naar mijn huis op tijd? Kan ik iets doen of naar een andere locatie de pakket ophalen?

Ik ga op vakantie en ik wil graag de pakketten voor de vakantie hier krijgen… dankuwel!!

Dankuwel,

Belen

Ik wil graag de pakketten thuis voor dat ik op vakantie ga, dus liever deze week een vertrouwaar informatie in de track en trace website.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 juni 2017 om 15:20 geantwoord

Goedemiddag,

Dank je wel voor jouw bericht. Je geeft hierin aan dat de pakketten twee dagen een overmachtsscan hebben gekregen, waarvoor mijn excuses. Het is natuurlijk niet fijn om thuis te moeten wachten op pakketten als deze niet geleverd kunnen worden. Ik heb hier een melding van gemaakt bij ons depot.

Ik zie dat de pakketten vandaag opnieuw aangeboden worden. Ik verwacht wel dat hier een kleine vertraging in zit qua tijd.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak dat je hierdoor hebt ervaren. Neem gerust contact met ons op als je nog vragen hebt.

Groet,

Shannon, klantenservice DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Belentja