Klacht: Tijdelijke overmacht

op 03 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik verwachte mijn pakket te arriveren op 28 juni tussen 18:00 en 21:00 maar Ik heb niets ontvangen. Ik krijg elke dag sinds dat het bezorgd zal worden tussen 18:00 en 21:00 maar alsnog niets ontvangen . En bij de status staat tijdelijke overmacht. Ik wil graag dat het pakket zsm bezorgd wordt.

Graag mijn pakket zsm bezorgen en mogelijk voor maandag dus in het weekend.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 03 juli 2017 om 14:21 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Volgens onze gegevens is het afgelopen vrijdag helaas niet gelukt in verband met overmacht, dat wil zeggen dat er wegens onvoorziene omstandigheden niet bezorgd is. Mijn excuses voor de vertraging die hierdoor is ontstaan. Zaterdag heeft u het pakket gelukkig wel op tijd mogen ontvangen. Heeft u vragen over uw zending, dan adviseer ik u voortaan contact op te nemen met de klantenservice, zodat zij u direct te woord kunnen staan. Op deze pagina vind u alle contact mogelijkheden: https://www.dhlparcel.nl/nl/contact-particulier Op die manier krijgt u sneller antwoord op uw vraag.

Hartelijke groet,

Tom