Klacht: Tijdelijke overmacht

op 29 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik snap die tijdelijke overmacht niet. Ik heb iets besteld via post nl keurig met track and trace een dag later besteld dan wat via dhl gaat en toch krijg ik het pakketje van post nl eerder binnen dan dhl ik lees veel over dit probleem ik zou vandaag 28-6-17 me pakketje binnen krijgen tussen 11:00 en 15:00 ik hoop voor dhl dat ze gwn morgen komen bezorgen anders dien ik serieus een klacht in als ik iets bij bol bestel krijg ik het altijd de volgende dag binnen althans voor 23:00 besteld maar staat altijd bij hoelang het duurt. Want het pakket is al overgedragen aan de koerier dus neem aan dat er geen vertraging kan zitten als je op de weg zit dus hoe kun je dan tijdelijke overmacht hebben

Gewenste Oplossing:

Als alles optijd is en gaat zoals het officieel moet, dus de tijd en de datum wannneer en waar

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 juni 2017 om 14:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Jhonny,

Dank je wel voor het bericht. Je geeft aan dat je een pakketje had verwacht, maar dat er een overmachts scan is gegeven. Dit is natuurlijk niet fijn wanneer je een pakketje verwacht.

Een overmachtsscan houdt in dat het pakket niet geleverd kon worden door onvoorziene omstandigheden. Dan wordt de levering, helaas, een dag vooruit geschoven. Ik heb hier een melding van gemaakt voor je.

Mijn excuses voor de vertraging die er is ontstaan. Ik kan zien dat het pakket vandaag alsnog wordt aangeboden tussen 14.00 en 18.00 uur.

Groet,

Shannon, klantenservice DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Mr.Treehugger