Klacht: tijd van bezorging

op 02 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

mijn pakketje zou eerst vrijdag bezorgd worden, dit had ik donderdagnacht steeds nog niet doorgekregen. dus op het moment dat de bezorger er was, was ik zelf niet thuis. automatisch zou het pakketje vandaag bezorgd worden, tussen 08:00 en 18:00. daarom ben ik voor 08:00 opgestaan, zodat ik het pakketje niet kon missen, ondertussen is het nu 15:46 en ik heb nog steeds geen pakketje, ik moet nog om boodschappen voor het avondeten. zelfs dat kan ik nu niet eens doen.

ik ben tevreden als er gewoon normale tijden worden aangegeven, en niet zoals van 08:00 tot 18:00, als het pakketje dan zoals nu pas na 15:30 bezorgd word zit je nogal lang thuis voor niets.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 02 oktober 2017 om 15:58 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Begrijpelijk dat u zit te springen om uw pakket wanneer u nog andere dingen te doen heeft. Helaas is uw zending te groot om met onze reguliere bezorgers bezorgd te worden. Uw zending wordt daarom door onze zakelijke chauffeurs afgeleverd. In dit netwerk maken wij geen gebruik van tijdvakken omdat we over het algemeen aan bedrijven leveren en dit gebeurd tijdens kantoortijden. Voor grote of zwaardere zendingen is het daardoor niet aan te geven wanneer u het kunt verwachten. Maar in ieder geval wel vandaag nog.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door merlijne