Klacht: tijd track & trace 9 juli tussen 16 en 18 uur,

op 23 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

aangegeven leveringstijd conform track & trace is tussen 16 en 18 uur op 9 juli. Bezorger echter voor 14.30 uur geweest. Ik heb speciaal aangetekend laten versturen en gezorgd dat ik 15 uur al thuis ben omdat ik het stuk nodig heb vandaag. Echter klanteservice gebeld en stuk is niet meer te bezorgen nu volgens telefoniste!!!!!!! Waar betaal ik dan 8 euro voor en waarom is de tijd ingesteld en is bezorger meer dan 2 uur eerder???? Kan hij toch nog keer terug komen vandaag!!!!!! Ik heb het stuk NU nodig.

Als het stuk vandaag geleverd wordt!!!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte Heer Bartelds, Uit uw bericht begrijp ik dat u uw aangetekende pakket nog niet ontvangen hebt en dat deze niet meer te volgen is. Dit is natuurlijk helemaal niet fijn en daarom wil ik graag met u mee kijken. Heeft u inmiddels het aangetekende pakket ontvangen? Zo niet, zou u de barcode van het aangetekende pakket willen sturen? Dan kan ik kijken waar het pakket zich bevindt. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer Bartelds, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 25 juli 2016 om 13:43 geantwoord

Geachte heer Bartelds

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door octofm