Klacht: Tijd op track and trace niet gelijk aan aflevering

op 11 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren zou ik tussen 14.30 en 17.30 pakket ontvangen maar zijn eerder geweest en lag er kaart in de bus ” niet thuis wordt morgen aangeboden” .
Volgens track and trace vandaag tussen 16.00 en 18.00 opnieuw aangeboden.
Volgens track and trace was ik niet thuis ( dus wel!!!) En mag ik maandag post zelf op gaan halen. Vandaag geen kaartje in de bus!
Ik ben zeer gefrustreerd omdat het een cadeau is van mijn zoon ivm verjaardag vandaag en mag ik cadeau maandag aan hem geven.
Dus ben zeer teleurgesteld.

Gewenste Oplossing:

Als vandaag mijn pakket zou geleverd wordt
3skaba809494359 is track and trace!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Ribbers, Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over de pakketbezorging en de afhandeling van uw melding bij onze klantenservice. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u meer informatie. Het tijdvak is een indicatie en hier kunnen we geen garantie op geven. Het kan gebeuren dat een bezorger eerder of later is. Wanneer het tijdvak vaker niet is gehaald dan wordt dit uiteraard achter de schermen bekeken om dit in de toekomst beter weer te kunnen geven. U geeft tevens aan dat u geen briefje heeft ontvangen van de bezorger. Ik zie echter in de statusinformatie dat er nog een toevoeging bij het huisnummer vermeld staat die u hier niet heeft vermeld. Kan dit de reden zijn dat dit niet helemaal correct is verlopen? Ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Ribbers, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Ribbers1968

3 maanden geleden - Wat er gebeurd is kan ik niet meer terugdraaien en jullie ook niet , ik hoop dat de volgende keer de postbezorger gewoon aanbelt en ook een briefje achter laat. Met vriendelijke groet, Robert Ribbers

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 mei 2017 om 14:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Ribbers,

Daar heeft u helemaal gelijk in. Ik ga er vanuit dat dit een incident is gebleken en dat het dus niet weer voor zal komen. Mocht dit onverhoopt toch het geval zijn, schroom dan niet dit bij ons te melden. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak!

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Ribbers1968