Klacht: Tijd

op 27 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Regelmatig komen ze minimaal uur te laat terwijl je er elke keer netjes voor thuis bent vandaag ook al weer 2,5 uur te laat.

Gewenste Oplossing:

Als ze gewoon komen op afgesproke tijd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 juli 2017 om 16:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Molenkamp,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw pakketten regelmatig na de aangeven tijd bij u worden aangeboden. Ik kan me voorstellen dat dit erg onhandig voor u is. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Wij proberen zo goed mogelijk in te schatten wanneer de bezorger bij u langs komt, maar dit lukt helaas niet altijd. Dit kan komen doordat de bezorger meer of minder pakketten op zijn route heeft dan normaal, of door verkeersomstandigheden. Het voorspelde bezorgmoment is dan ook een schatting en geen garantie.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 27 juli 2017 om 16:40 geantwoord

De geschatten bezorgingstijd is al 4uur en daarna nog eens veelste laat. Als ze willen dat de mensen thuis zijn voor hun pakket moet er aan die tijd gehouden worden en anders geen tijd vermelden alleen een bezorgings dag, is altijd makkelijk af te schuiven heb ik t idee.

Waarom word er voor t pakket voor mijn buren wel moeite gedaan om bij een ander aan tebellen en bij mij direct brief de bus in te gooie met onmogelijk te lezen handschrift met haal t maar zelf op?????????

En ja, ben gestopt paketten van mn buren aan te nemen (2 adressen die er oplos bestellen) ik heb een baby thuis die slaap nodig heeft en ik ook door mijn ziekte geloof dat de bezorger dit niet snapt en er zo gezegt schijt aan heeft. Jij t van je buren niet aan nemen ik niet bij de buren aanbellen voor jou

Alle klachten die gemeld zijn door D.Haarlem