Klacht: Ticketservice annuleert per ongeluk kaarten, weigert vergoeding

op 27 september 2011 over ticketservice in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ticketservice heeft een fout gemaakt door onze concert kaarten te annuleren. We hadden verzocht 1 kaart te annuleren, toen we daar geen antwoord op kregen deden we een rappel. Dit rappel, inclusief verwijzing naar het eerdere incident, werd als aanleiding gebruikt om de rest van de concertkaartjes in te trekken.
Dit kon niet ongedaan gemaakt worden. De kosten die aan de boeking zaten hebben we niet terug gehad.

Gewenste oplossing

Vergoeding van de extra gemaakte kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ticketservice in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ticketservice een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht Mark van Dongen

6 jaren geleden - Een jaar later is deze klacht op 'opgelost' gezet, zonder oplossing of vergoeding van de kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van ticketservice beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Mark van Dongen