Klacht: Tickets Wicked de musical

op 31 oktober 2011 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

We hebben een brief ontvangen betreft een jubileum aanbieding voor de musical Wicked!ieder 2e kaartje gratis bij reservering op bepaalde data.
Niet te reserveren online alleen telefonisch op een 0900 nummer a €0,45 p/m
Nu 9 pogingen gedaan van gemiddeld 10 minuten wachttijd en nog geen contact.Twee keer een bandje ingesproken waar je je telefoonnummer achter kon laten en je door See tickets op korte termijn terug gebeld zou worden.Conclusie helemaal niets!Op deze manier verdienen ze de actie direct terug!
Je blij maken met een dode mus zogezegd

Een eerlijke wachttijd vermelden bij het bellen, niet 5 minuten zeggen en meer dan 26 minuten in de wacht gezet worden zonder enig resultaat!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 10 juli 2012 om 16:05 geantwoord

See Tickets streeft naar een spoedige afhandeling van alle inkomende (reserveer-)gesprekken. We werken daarom met een optimale bezetting van ons Customer Contact Center.
De te verwachten wachttijd wordt voorafgaande aan het telefoongesprek medegedeeld. Wanneer deze hoog is, wordt geadviseerd het bellen tot een later tijdstip uit te stellen.
Het spijt ons ten zeerste indien de wachttijd langer is geweest dan u wellicht van ons gewend bent.

Alle klachten die gemeld zijn door Natalie123