Klacht: Tickets Hans Teeuwen

op 29 september 2011 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hadden tickets besteld voor Hans Teeuwen,netjes betaald,
bevestiging gekregen voor 2 stoelen naast elkaar,mooi,wij blij,
Worden we de volgende dag gebeld dat de kaarten zijn geannuleerd wegens een betalingsfout,terwijl het geld gewoon meteen van de rekening is geschreven via Ideal.
Niks meer aan te doen,zegt de medewerkster,en we kunnen nieuwe bestellen,echter zijn er alleen nog plaatsen op verschillende rijen,dus achter elkaar.
Omdat wij dit niet echt gezellig vinden moesten we maar annuleren.
Jammer we hadden ons hier erg op verheugt.

Gewenste Oplossing:

Als je als online-bedrijf wil werken zorg dan dat betalingen goed gaan,ik heb nog nooit meegemaakt dat betalingen via ideal mislukken.
En als het dan in het ergste geval fout gaat zorg er dan voor dat er ruimte is om klanten te compenseren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 06 augustus 2012 om 16:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ten tijde van het melden van uw klacht op klacht.nl was See Tickets hierop nog niet actief. Uw klacht wordt vanwege deze reden afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door VincentHoppen