Klacht: PS5 besteld, maand later nog steeds niet binnen

Rohost op 07 februari 2023 over TI-84shop.nl in de categorie Internetshops - Kantoorartikelen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 24 december 2022 een PS5 bundle besteld. Een maand later nog steeds niet binnen. Meerdere keren per mail gevraagd wat de status was van mijn bestelling, elke keer te horen gekregen dat ik mijn bestelling binnen een paar dagen in huis zou hebben. Ik zou graag mijn bestelling willen annuleren en mijn geld terug willen zodat ik de PS5 elders zonder problemen kan bestellen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als mijn bestelling geannuleerd is en ik het betaalde bedrag weer teruggestort gekregen heb op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar TI-84shop.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TI-84shop.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TI-84shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TI-84shop.nl

Heeft op 24 januari 2023 om 19:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Rohost

Heeft op 28 januari 2023 om 10:12 geantwoord

Wederom te horen gekregen dat mijn bestelling dinsdag in huis moet zijn, dat mijn bestelling al verzonden is en het probleem bij de leverancier ligt. Dit verhaal hoor ik sinds begin januari.
Ik heb vermeld dat als ik mijn bestelling volgende week nog niet in huis heb, mijn geld terug wil zien op mijn rekening. Anders ga ik juridische stappen ondernemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rohost