Klacht: klacht emailverwerking / thuisbijbaantje.com

op 31 augustus 2009 over Thuisbijbaantje.com in de categorie Vacaturesite

Hallo Allemaal..

Net zoals jullie ben ik dit ook tegen gekomen!!

Ik had al wel het gevoel dat het te mooi is om waar te zijn.

Ik heb daarom ook contact opgenomen met de Kvk en het nummer doorgegeven en wou weten of het betrouwbaar is of niet! Echter konden ze dit niet vertellen en gaven ze me nummer van de belasting dienst.
Daar heb ik ook mee gesproken en die zei dat dat de Kvk vaak gezien word als een soort van “uitweg” want velen trappen er sneller is als een bedrijf daarbij aangesloten is… (kortom: Kvk weet zelf ook niets van het bedrijf af en zegt dat je nooit iets moet vertrouwen ookal zijn ze in geschreven)

Ik ben zelf op de site: www.thuis-bijbaantje.com geweest en heb ook een tel nummer kunnen achter halen.. idd niemand pakt op!

als jullie kvk 39101549 intikken bij google, zie je daar alle bedrijven die onder dit nummer staan. er zijn al eerder een paar genoemd.En vreemd genoeg meerdere eigenaren/mail adressen en telefoon nummers.

Het is gewoon triest dat deze mensen mee doen aan de zo geheette “piramide bedrijven”. Als het start pakket download krijg je gewoon een bedankje en een manier om het zelfde te doen als zij!!..

een paar tips:

– ga nooit uit van de Kvk (zij weten net zoveel als wij)
– geef nooit je rekeningnummer
– betaal nooit voor werk!! (jij zou betaald moeten worden)
– ben je ergens niet zeker van bel de belasting dienst (023-5497290)

Voor de mensen die toch al betaald hebben is het gewoonweg kut en zonde geld. En ja je kunt er idd naar fluiten..

Een paar sites die ik gevonden heb:

www.easy25euro.tk

en natuurlijk nog wel veel meer..

ohja de meeste van deze sites staan onder het zelfde kvk nummer geregistreerd terwijl het verschillende bedrijven zijn haha..

Maar goed, ga gewoon werken voor een uitzendbureau okal verdient het weinig!! maar je verdient dan tenmisnte iets dan dat je alleen maar geld kwijt bent..

Gr…

Alle klachten die gemeld zijn door pocoloco