Klacht: Thuis wachten en dan “Ontvanger is niet thuis”

op 04 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Meerdere malen al neem ik vrij en heb ik gewoon thuis zitten wachten op een pakket dat zou verschijnen op de dag zelf. Vandaag weer: bezorger is onderweg, verwacht tussen 14.00 en 18.00 uur.
Ik hou de track en trace link in de gaten en rond 3/4 uur staat er ineens: ontvanger is niet thuis.
Ik ga naar de voordeur op zoek naar een kaartje van DHL en controleer of de bel het doet.
Nee geen kaartje en ja de bel doet het prima. Ik bel de klantenservice en hun zeggen: “misschien had u de bel niet gehoord?” Nee ik ben niet doof DHL! Onze muren zijn zo dun dat ik de bel van de buren kan horen en zij die van mij. Daarnaast ben ik een rustig persoon en sta ik dus niet met grote speakers in huis muziek af te spelen ofzo.
Telkens weer verkloot DHL het, zowel binnenlandse als buitenlandse zendingen, ik ben er klaar mee. Dit is echt de laatste keer dat ik gebruik ga maken van DHL.

DHL kan mij niet meer tevreden stellen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 04 oktober 2016 om 11:32 geantwoord

Goedendag,

Dat is vervelend om te horen inderdaad! Bedankt voor het melden van uw klacht. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.

Wij zullen een officiële klacht voor u indienen. Onze collega’s op het depot zullen de betrokken bezorger hier op aanspreken en intern passende maatregelen nemen om herhaling te voorkomen.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door LH.