Klacht: thuis maar niets ontvangen

op 05 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

volgens track en trace zou het pakket aangeboden zijn. We hebben niemand gezien of gehoord. Geen briefje in de bus. Het is een pakket waar ik echt op zat te wachten.

Als ik het vanavond in ieder geval WEL bezorgd krijg!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 05 september 2018 om 14:18 geantwoord

Geachte heer Bollaart,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk te vernemen dat er onterecht is aangegeven dat u niet thuis was. Mijn excuses voor het ongemak, graag reageer ik op uw bericht:

Een bezorger hoort bij elke zending aan te bellen, en in het geval u niet thuis bent hoort er een kennisgeving te zijn achtergelaten met meer informatie. Ik begrijp dat dit niet is gebeurd, en om deze reden heb ik een klacht richting het depot uitgezet. Hier ontvangt u helaas geen terugkoppeling op maar u mag ervan uitgaan dat de nodige stappen worden gezet dit in de toekomst te voorkomen.

Uw zending is inmiddels afgeleverd bij een Jumbo in de buurt - om te zien waar wil ik u vragen uw barcode, samen met uw postcode in te vullen op www.postnl.nl. Hopelijk bent u spoedig in de gelegenheid deze op te halen.

Hiermee hoop ik u naar voldoening te hebben geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst vragen voor ons hebben bent u welkom contact op te nemen met onze Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door BENSYP