Klacht: Thuis gebleven, maar geen DHL

op 12 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

DHL was tevergeefs aan de deur geweest en heeft een briefje achtergelaten dat ze de volgende dag tussen 11 en 15 uur nogmaals het pakket zouden aanbieden. Speciaal voor thuis gebleven, maar geen DHL gezien. Slechte zaak!
Ook kan ik mijn pakket niet volgen op de site. Krijg een melding dat de code onjuist is.

Gewenste Oplossing:

Als DHL doet wat ze beloven, namelijk pakketjes bezorgen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 12 oktober 2017 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Vervelend om te horen dat dit zo is gelopen! Ik heb uw zending nagekeken en ik zie dat de Wehkamp heeft gekozen voor 2 aflevermomenten, deze zijn nu helaas verstreken. Ik ga uiteraard een melding van bovenstaande maken richting de betreffende chauffeur, echter zal ik u hiernaast wel moeten adviseren contact op te nemen met de Wehkamp aangezien de zending retour gaat nu. Excuses voor het ongemak

Met vriendelijke groet,

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door BAMBAMTje