Klacht: Thuis en niet geleverd

op 08 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Helaas wederom slechte ervaringen met DHL. Krijg een melding op het tijdstip dat ik niet thuis ben, er is geen bezorger geweest. Nu kan ik morgen weer op beperkte tijden mijn pakket ergens gaan ophalen. Het is natuurlijk handig voor die bezorgers om niet echt langs te komen maar meteen naat zo’n punt te rijden maar dat is niet de bedoeling van thuis bezorgen lijkt me.

Bezorger moet worden aangesproken dat hij of zij ook daadwerkelijk naar het adres moet gaan.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Ik zie inderdaad dat er een 'niet thuis'-melding is gemaakt gister. Heel vreemd als u gewoon thuis was. Ik durf niet te zeggen wat hier is misgegaan, maar het spijt me dat u hierdoor langer heeft moeten wachten op uw pakket. Ik ga er vanuit dat de levering van vandaag probleemloos zal verlopen. U geeft daarnaast aan dat het vaker is mis gegaan. Graag ontvang ik meer voorbeeld zendingsnummers waarbij u de onterechte 'niet thuis'- melding kreeg, zodat ik kan achterhalen of het steeds om dezelfde chauffeur gaat. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Lotte DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 08 juni 2021 om 14:20 geantwoord

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Tot op heden hebben wij nog niets van u vernomen. Om deze reden gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op www.dhlparcel.nl onder het kopje ‘Support’.

Ashna
Webcare DHL Parcel