Klacht: Therme anti-Transpirant

op 17 mei 2017 over Therme in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

hoi ik ben vaste klant van jullie product
maar dit is nu de derde keer dat het dopje niet werkt .
en dat vind ik wel een probleem het kost ook nog is behoorlijk.dan mag ik toch verwachten dat het product goed is maar ik moet iedere keer terug naar de winkel en daar baal ik van.vandaar deze mail ik hoop dat ik bericht hierop krijg.en dat het niet van de kast naar de muur word.groeten tieneke wijngaarden uit dronten.mijn tel is 06-18059838

Gewenste Oplossing:

wanneer ik tevreden ben als ik goed behandeld word gr tieneke

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Therme

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Therme nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Therme in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Therme een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Therme

Heeft op 21 juni 2017 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Tieneke,

Vervelend om te horen dat het dopje niet werkt bij uw product. Ik heb u een e-mail verstuurd, ik zal het verder per e-mail met u oppakken. Vanuit ons zal er een nieuw product verstuurd worden wanneer uw product niet voldoet aan de verwachtingen/eisen.

Hartelijke groet en een mooie dag,
Therme

Alle klachten die gemeld zijn door 72tieneke