Klacht: The Sting Venlo maakt Fout klant miet de kosten betalen !

op 27 september 2017 over The Sting in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gekocht in The Sting te Venlo op zaterdag 13.30 u. 16-9-2017 een Sweatpants.
Zondagmorgen broek uit tas en wat blijkt het elektronisch label ( of nog een elektronisch label ) is aan kassa schijnbaar niet verwijderd.
Gebeld met The Sting Venlo.
Voor te verwijderen moet terug naar Venlo ik woon in Horst dat is ruim 15 km. Dus 30 km. En de parkeerkosten ! Bij The Sting begrijpen ze dat de fout geheel ten koste van The Sting komt ! Het niet mijn schuld is dat ik de kosten voor hun fout op mij moet nemen is dus gewoon niet correct.
Maar een verrekeninh, tegemoetkoming , kortingsbon of enige compensatie kunnen / mogen ze niet over beslissen . Dat miet voa klantenservice customer service !? De bedrijfsleider dhr. Sander de Bruijn geeft mij dit door.
Een schande maar na 10 min. En geen stap verder als dat het niet mijn fout is maar van Medewerker van The Sting zijn we niet gekomen.
Ik heb da maandag direct een mail ingevuld op de customers service site dus de Bon gegevens zijn allen al bekend bij The Sting klantenservice maar ze nemen nog niet de moeite om de klant terug te mailen.
Op deze wijze is de sweatpaints gewoon absurt duur geworden en had ik deze voor die prijs nooit gekocht.

Gewenste Oplossing:

Een vergoeding voor extra gemaakte kosten.
Kortingsbon, te goedbon .. iets waardoor ik als klant niet de kosten van gemaakte fout medewerker niet door de klant (ik duds ) miet worden gedragen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar The Sting over deze klacht.

Bericht van The Sting

2 weken geleden - De Customer Service van The Sting heeft telefonisch contact opgenomen met deze klant, helaas geen gehoor. Wij hebben een mail gestuurd dat wij het erg vervelend vinden dat de klacht niet meteen in behandeling is genomen in de winkel zelf en dat wij dit ook hebben doorgestuurd naar de rayonmanager. Hij zal dit bespreken met de filiaalmanager om dit in de toekomst niet meer voor te laten komen. Wij willen de klant een giftcard aanbieden van €15,00 ter compensatie van de gemaakt reiskosten. Wij zullen deze na reactie van de klant opsturen naar haar huisadres. Wij hopen dat het zo is opgelost en bieden onze excuses aan voor het ontstane ongemak.

Reactie van de melder van de klacht trike

2 weken geleden - Helaas ben ik op het moment inderdaad slecht bereikbaar. Ben heel blij toch nog gehoord te worden, en Ik wil bij deze The Sting dan ook heel hartelijk bedanken voor de royale oplossing. Heb de mail inmiddels ontvangen. Mvrgr. Yolanda

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door The Sting in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat The Sting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

The Sting

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

De Customer Service van The Sting heeft telefonisch contact opgenomen met deze klant, helaas geen gehoor. Wij hebben een mail gestuurd dat wij het erg vervelend vinden dat de klacht niet meteen in behandeling is genomen in de winkel zelf en dat wij dit ook hebben doorgestuurd naar de rayonmanager. Hij zal dit bespreken met de filiaalmanager om dit in de toekomst niet meer voor te laten komen. Wij willen de klant een giftcard aanbieden van €15,00 ter compensatie van de gemaakt reiskosten. Wij zullen deze na reactie van de klant opsturen naar haar huisadres. Wij hopen dat het zo is opgelost en bieden onze excuses aan voor het ontstane ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door trike