Klacht: The delivery was unsuccessful

op 06 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 februari 2018 om 11:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw ter Steege,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending uit het buitenland tot op heden niet hebt ontvangen. Graag informeer ik u hierover.

Volgens mijn gegevens heeft uw pakketje de volgende code: 3SLGAT5209678 gekregen, echter klopt de postcode die ik in mijn systeem heb staan, samen met uw postcode die ik via deze website kan bekijken, niet met elkaar. Het adres wat gekoppeld is aan de track & trace code, kan ik u helaas niet geven in verband met privacy. Mocht u deze code niet kunnen vinden met uw eigen postcode, dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender. Wellicht heeft u de verkeerde track & trace code gekregen van de afzender en kan de afzender u de juiste geven.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door MajaterSteege