Klacht: The Bag Shop

op 13 april 2010 over The Bagshop in de categorie Internetshops - Tassen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

Ik krijg net een bericht van Mollie BV dat mijn klacht opgelost is. Het tegengestelde is echter waar. Mijn klacht van 22-12-2009 is nog steeds niet opgelost. Ik heb nog steeds de door mij bestelde Moncler jas iet ontvangen en erger…. naar mijn gled kan ik fluiten. Van The Bag Shop is op internet geen spoor meer te vinden. Ik heb van de klantenservice mijnwebwinkel.nl begrepen dat vanwege de vele klachten die over The Bag Shop binnenkwamen de website van The Bag Shop verwijderd is. Allemaal goed opgepakt maar hoe zit het met alle gedupeerden. Het enige wat mij geadviseerd is om aangifte van fraude te doen. Di heb ik gedaan maar hen nog steeds mijn geld niet terug. Treurig dat zulke oplichters bestaan. Verder heb ik noch van de politie noch van Mollie BV iets vernomen. Een verzoek aan Mollie : Laat de gedupeerden weten wie achter The Bag Shop zitten zodat we maatregelen kunnen treffen en ze opgepakt kunnen worden. Wellicht zijn deze gasten op een andere naam weer actief en zullen er wederom gedupeerden vallen.

Gewenste oplossing

Er is helemaal geen oplossing geweest. Geef gegevens van The Bag Shop door aan de politie zodat ze gestraft en gestopt worden!!
Ik krijg geen reactie meer op mijn mails. HET LIJKT ALSOF DEZE MENSEN VAN DE AARDBODEM ZIJN VERDWENEN.

Alle klachten die gemeld zijn door pgg