Klacht: thalys aankoop

op 12 oktober 2016 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Ik koop mij een hondentracker via kippy eu, bedrijf uit Italië
Gekocht via verkoop bedrijf van hun dat gevestigd is in UK.
Na betaling via PayPal onmiddellijk een mail voor review van het bedrijf.
Na 14 dagen nog niets gehoord noch ontvangen. Ik mail hun, na een dag of twee DHL met het pakje.
Ik test het product, ik kan niet inloggen, ik kan hun programma niet opstarten.
Een ramp, ik mail hun, pas na dagen antwoord of geen. Ik slaag erin in te loggen zegt het programma dat ik in Washington of in Rome blijk te zijn.
Mijn hondje staat naast mij en mijn hond zou in een cirkel van 10 km zijn. Lol.
Het product voldoet niet aan de voorwaarden en ik wil het terug geven.
Antwoord het bedrijf niet meer. Ik nam contact op met PayPal en diende een klacht in. Kreeg ik bericht van het bedrijf dat het rma nummer was toegekend.
Ik zend het terug per post. Zonder track en tracé nummer.
Ik krijg een bericht van PayPal dat ik het moet terug zenden met volgnummer.
Dat was telaat het was al weg.
PayPal vroeg om het volgnummer, ik schreef dat ik er geen had, de post levert altijd, in +30 jaar nog nooit geen pakket verloren.
Nu heeft het bedrijf geen kick meer, en sluit PayPal de zaak omdat ik geen volgnummer heb. Dit zijn mafiosie praktijken en komt van het mafiosie land bij uitstek. Moest het maar met een dure track en tracé methode gedaan hebben.
Ik had het pakket reeds verzonden noch voor ik hun mail kreeg.
Omdat het vrijdagavond was en ik van het bedrijf een rma nummer gekregen had.
En het bedrijf heeft weer geen kick mee, na een mail gestuurd te hebben dat ik met hun de zaak moet afhandelen.
Men verwacht ook niet dat een bedrijf zo handelt, daarom dat ik geen volgnummer noch verzekering heb genomen. In leven noch nooit dergelijks meegemaakt. Het is de eerste maal dat ik zaken deed met Italië, ik wist het maar pas toen het pakket van Italië kwam.

Gewoon mijn geld terug geven van de aankoop. Dit werkt met het inlogsysteem van hun, dus met niet teruggestuurd tracker kan men niets, men kan de tracker het toestel overal volgen, nu misschien ook nog, dat het in hun stock in Italië ligt. Als de batterij nog niet op is. En men moet abonnement nemen voor te kunnen tracken, bij hun.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jpc6000